torsdag, juli 07, 2011

Vecka 39

Igår gick jag in i näst sista graviditetsveckan innan beräknad förlossning. Det är en pirrig känsla, att det när som helst nu kan sätta igång. Jag undrar hur det kommer börja. Med Nemo började det med molvärkar och sen blev det mer och mer och jag höll på i flera dagar innan han kom. Jag hoppas verkligen att det går snabbare den här gången!


Igår var jag igång hela dagen och vilade inte som jag brukar och jävlar vad trött jag var på kvällen. Hela kroppen var öm och fötterna svullna. Det kändes som jag gjort ett ordentligt träningspass och idag är jag fortfarande öm och lite svullen om fötterna.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina bilder och du är fin med stora magen :)
Vi planerar att också åka ut till vomb det är så mysigt där!
Kram Jenny p

Emmi sa...

är vårdbiträde, så inget fancy alls men SÅ lovely att jobba med människor och hjälpa! (tyckte jag dock inte för typ tre år sedan) men jag vill inte skriva om det då jag är rädd att avslöja för mycket om de jag jobbar med så det får förbli en hemlis :)))