söndag, juli 03, 2011

Shopping

Jag, Kalle och Nemo åkte till Nova Lund idag för att köpa shorts till Kalle.


På bilden ser ni shortsen han inte köpte, mina favoriter. På mig ser ni min nya kjol från Vintage Stories i storlek SMALL! Det ni!


Mycket väntan för mig och Nemo innan Kalle hittade rätt shorts och två snygga skjortor. Speciellt en som jag hittade.

Nu är vi hemma, en västerbottenost- och broccolipaj står i ugnen och sen får vi lite fikabesök. Ikväll ska vi äta lösgodis och se ett program om Lemmy som Kalle längtat efter. Igår och i fredags såg vi på True Blood och det är så sjukt spännande just nu!!

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Åhh va fin du är!!
Kram K

Juristen sa...

Jag gillade oxå de shortsen, supersnygga ju. Typiskt Karl!

Babbi - Bloggdesign & Foto sa...

Så fin mage!! Synd du bor så långt bort så jag inte kan fota den :(