onsdag, juli 20, 2011

Vecka 41

Nu har jag gått en dag över tiden och det är nu det känns jobbigt. Varje dag efter beräknad förlossning känns som hundra år och jag vill att det ska sätta igång NU!


Lite molvärk och sammandragningar är det enda jag känt men inte så pass mycket att det känns som att något är på gång. Idag har jag lite blodblandade flytningar (varsågoda för informationen!!) så det kanske är lite av slemproppen som lossnat.


Nu är vi på mödravårdscentralen för vad jag innerligt hoppas är det sista besöket.


Och jag hoppas innerligt att det här var den sista gravidbilden!

4 kommentarer:

Elin sa...

Du är så fiiiiin! Nu kommer det sätta igång, det är jag säker på! Som du sa för ett par veckor sedan; vi kommer säkert ligga och trycka fram bebisar samtidigt! :)

Marie sa...

Ja, håller med föregående talare, du är verkligen superfiiiiin!!
Spännande med lite flytningar! ;-)
Du ska se att snaaart drar det igång...men jag vill såklart att han kan vänta tills den 22...;-)
Fast för din skull så är han väl välkommen idag också!! =)

Mirijam sa...

Fan vad SNYGG du är!!! Ut med fölet nu!

Linnéa sa...

Ni är verkligen världens snällaste!!!