onsdag, augusti 18, 2010

Ni som inlägget om mina frisyrer och stilar kanske tycker detta kan vara kul att läsa också. Många bilder och vissa VARNAR jag för om ni är känsliga så jag slipper äckel-kommentarer sen. Titta på egen risk.

Det är dock inga suspensions med här, bara tatueringar, piercings, tug of war och lite andra mods. Jag har ju utökat tatueringarna sen 2006 när det här inlägget gjordes och har haft ett par till piercingar efter det.

Om ni vill lämna kommentarer så gör det i det här inlägget är ni gulliga.

4 kommentarer:

Lena sa...

Jag är nyfiken på att veta vad tecknen på armen och vaden betyder?

Babbi - Bloggdesigner sa...

Gillar bilderna :) höhö..

Linnéa sa...

Lena: det är lite pinsamt men jag har faktiskt glömt vad de på armen betyder. ett betyder kvinna, något betyder blomma men de andra minns jag inte. det var så länge sen jag gjorde dem! de på benet minns jag. längst ner är apan, mitt kinesiska stjärntecken, ovanfär står det Att drömma och överst står det Att säga.

Unknown sa...

Ska jag erkänna en sak efter alla dessa år?
Kör för de då. Nu får du inte skälla på mig för då blir jag rädd ^^'

De finns en bild på dig när du hade så där jääätte långa bruna dreads, jag tror de var -06 och du står på en brygga. Typ har precis badat tror jag.
Anyway. Den bilden printade jag faktiskt ut för några år sedan och haft i flera år i mitt skåp i skolan. För att du var så Jävla snygg på den bilden. Just den bilden är min absoluta favorit på dig någonsin. Inte för att du inte är jätte fin idag också! Men jag är lite svag för dreads. Så du och Raur(Lina) satt bredvid varandra på min skåpsdörr. Så nu har jag erkänt? Får jag stryk då? XD