onsdag, augusti 18, 2010

Något av det roligaste med att ha barn är alla de fina kläder som finns att köpa till dem! Det är ett nöje när de behöver något eller har växt ur större delen av garderoben. Nu är det snart höst så jag tänkte visa lite av Nemos höstnyheter eftersom jag tycker han har fått så fina kläder.


Mumintröja - Lindex 129:-
Randiga byxor - Lindex 99:-
Converse All Stars 350:-
Pippitröja - Åhléns 179:-
Skjorta - Lindex 149:-
Kängor - Kavat Födelsedagspresent
Regnjacka - Lindex Födelsedagspresent
Fleecejacka - HM 99:-
Stövlar - SkoKanonen 150:-



4 kommentarer:

Anna - Ensamstående mamma, hundägare & stolt vegetarian. sa...

Ja, det finns ju nästan inget bättre än att köpa barnkläder, man blir alltid köptokig när man kikar på barnkläder :)
Min Saga har såna otroliga mängder med kläder, det är nästan så att det skulle behöva säljas av en del, haha!

Lilla Anna sa...

sån pippitröja är så fin! Min mamma har stickat en sån till bebisen, tar tacksamt emot!!

Längtar efter att få handla kläder till liten, när man vet vad som gömmer sig där inne!

Mirijam sa...

tjoho, värsta bästa smaken! vi önskar ärva allt när det är dags tack, inklusive my little pony-tightsen!

Linnéa sa...

Anna: barnbidraget borde vara fem gånger så mycket. :)

Anna: de är helt uidnerbara! hur har du kunnat hålla dig?? :) jag skulle shoppa järnet åt både pojke och flicka för säkerhets skull. ;)

mirijam: men du, ponny-tightsen tror jag att jag såg på Åhléns rea nyligen!!!