onsdag, augusti 18, 2010

Nu jävlar är det kris!!!!! Jag satt uppe vid datorn när det plötsligt brakade loss under trappen och nedersta hyllplanet vi har som bokhylla gav vika. Jag gick ner och såg alla böcker ligga på golvet och fick panik för Kalle har även sin äckliga spindel där. Tack och lov står terrariet kvar men det lutar och jag är rädd att det glider ner. Kommer spindeln ut måste jag och Nemo flytta härifrån och det är ju lagom roligt. Det är en sån hårig jävla giftspindel som jag alltid hatat men nu har jag fått nog och den ska ut. Senast igår försökte jag få Kalle att göra sig av med den men han gick bara med på att flytta den.

Nu har jag iallafall ringt Jörgen som jobbar här i Veberöd tack och lov, så han kommer på lunchen och flyttar terrariet. Jag är helt skakig och mår illa. Jag hatar spindlar!

Inga kommentarer: