måndag, augusti 09, 2010

Usch vilken deppdag det blev idag. Riktigt sunkig också, jag måste rycka upp mig.

Imorse regnade det så när mamma och pappa åkt kröp jag och Nemo ner i soffan och jag tittade på The shawshank redemption medan han sov. På eftermiddagen gick vi på en promenad in till byn och jag handlade ingredienser till att storkoka Nemomat eftersom den snart är slut. Idag blev det kycklingryta och svampstuvning. Skulle göra korv stroganoff också men aluminiumformarna tog slut så jag ska köpa fler imorgon.

Lite rensning i skafferiet blev det också eftersom allt var en enda röra där så jag inte hade en aning om vad som fanns och inte, plus fyra maskiner tvätt hann jag med.

Jag hoppas solen skiner imorgon så jag får lite väder-pepp och allt känns bättre.

3 kommentarer:

Mirijam sa...

Åh söta bilder! Sluta deppa nu fröken, vi är ju tillbaks, vi kanske ska ta en middag snart å har du något att se fram emot?

Puss!

Jennie sa...

Gött med bättre pepp! Och jäklar sikken sötnos han är, speciellt på liggande bilden :)

Linnéa sa...

mirijam: absolut, det hade varit jättekul!!

Jennie: ja men visst är han. :)