måndag, augusti 02, 2010

Mamma och pappa kom igår kväll och stannar till måndag nästa vecka. Det är full fart och inplanerade saker varje dag så idag har vi tagit det lugnt här hemma. Jag och mamma åkte på en loppistur, pappa har varit med Nemo och Kalle har satt upp fladdermusholken han fick av mamma och pappa i födelsedagspresent.

Nemo fikar i sin vagn * Nemo kör sin nya min

Mina loppisfynd

Imorgon ska jag och mamma åka till Malmö och pappa och Kalle ska till Danmark och köpa vin och öl. På onsdag åker jag, mamma, pappa och Nemo till Vejbystrand för att träffa släkten och sova över. På torsdag ska Nemo fotas för tidningen Föräldrar och barn i Skanör (om vädret tillåter) och på fredag blir det bakning och andra förberedelser inför Nemos kalas som kommer hållas på lördag och söndag. På lördag fyller Nemo ett år. Det är helt sjukt.

1 kommentar:

emmi sa...

va? du klämde ju nyss ut han!!!