fredag, augusti 13, 2010

Eftersom jag sålt min bil var Jenny så snäll och tog med mig på en tur till Toftanäs för att handla på Ica Maxi och SkoKanonen. Jag behövde köpa stövlar till Nemo och så tänkte jag köpa ett par lite billigare gympaskor till honom. Men när jag kom dit föll jag pladask för ett par Converse i snuperfin turkos färg så jag var tvungen att köpa dem. Han har precis växt ur sina första Converse som han fick av morbror Oa och Sussie i doppresent så han behövde ju dem faktiskt. Stövlar hittade jag också så snart är höstgarderoben komplett.

4 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Vilka fina!

äppelblomman sa...

Så gulliga!!!

MiaMaria sa...

Jisses så söta!! Vad fick man betala för conversen?
Och där vid toftanäs ligger en outlet som visserligen inte är så billig men de har underbara kläder.
http://idaandemil.com/

Linnéa sa...

Ninni: 350 kr kostade dem, så sjukt fina. fanns lila oxå men jag föll för de turkosa. :)