tisdag, augusti 24, 2010

MIN DAG I BILDER


På förmiddagen tog vi bussen till Ystad. Såklart började det regna när vi stod på busshållplatsen.


"Ät inte en massa frukost för vi ska äta på stan" messade Juristen. När vi väl skulle äta hade hon lägligt nog "glömt" sin plånbok. Och Emilia behövde ju absolut nya strumpor och en body och även dem fick jag betala...

Vi promenerade runt lite i vackra Ystad. Där hittar jag som i min egen ficka.


Nemo fick leka av sig lite på en lekplats tills det började regna..


.. då bokstavligen slängde jag ner honom i vagnen och vi sprang för att hitta skydd.


Sen tog kidsen en fika. Gissa vem som fick betala..?

Glada trollet Emilia.


Nemo och Emilia kramas hejdå innan vi tog bussen hem igen.

2 kommentarer:

Lina sa...

Så trevligt ni verkar ha haft det! Jag blir så sjukt sugen när jag ser alla dina fina bilder med Nemo, jag vill också att vår bebis ska komma nu så vi kan mysa och lära känna varandra!

Juristen sa...

Lovely day! Nästan bara sanning i ett helt blogginlägg!?!?!? Kan knappt tro det =) Måste nog läsa det igen......... Japp plånboken glömdes, vi fikade, jag handlade, lekplatsen, det regnade. Ja allt e sant förutom att du hittar i Ystad som i din egen ficka, hahahah.

Hade du bara skickat ditt kontonr som vi kom överens om så hade du haft dina pengar igen, så det så.

Kram på dig min fina vän! I like you!