fredag, augusti 13, 2010

Den 28 augusti är det dags för min årliga födelsedagsmaskerad! Förra året hade jag ingen eftersom Nemo var rätt så färsk men innan dess har det vart tradition sen 2006.


2006 var det pirattema

2007 var det tema Årtionden


2008 var temat Världen

I år är temat KARAKTÄRER och det kan man ju tolka som man vill. Man kan ju vara en karaktär från en film eller tv-serie eller en känd person med stark karaktär. Eller kanske någon annan tolkning? Jag är klar med min outfit och ser fram emot festen väldig mycket!

3 kommentarer:

Lilla Anna sa...

Roligt med ett återkommande tema på din kalas!! Du har sån ork till sånt.. *phew* Duktigt!

Snart dags?? Evighet kvar ju... ååå.. kan bebisen inte komma i..går helst?? ;)

äppelblomman sa...

Å va roligt med maskerad!!! O teman!!

Mirijam sa...

Jag är så LEDSEN över att jag inte kan komma!!! Buuuhuuuu!!!!