lördag, september 23, 2006

Request by Anna 2

Anna frågade om jag inte kunde lägga upp bilder på mina tatueringar, och det kan jag absolut göra. Idén utvecklades till att göra en liten modblog idag, med lite av varje..:)
Dock inga hängningsbilder eftersom jag hade ett helt inlägg om det nyss.


OBS!!! Vissa bilder kan kanske vara jobbiga att se om man är känslig!!!



PIERCINGAR





2x labret, earl, septum-tunga-labret, septum-2x offcentre labret, septum-vertical bridge, tempels-septum-cheeks, vertical bridge-septum-cheeks, vertical bridge-septum-smiley, medusa-labret-cheeks-tempels, madison, nacke, tappade medusan på fyllan och gjorde smart nog om den - på fyllan.

Och så har jag 3 till som jag inte vill visa bild på här. :)

TATUERINGAR







SCALPELLED LOBES


Nysnittat till 30 mm, läkta och fina.


TOUNGE SPLIT






TUG OF WAR


Maj och augusti 2004


------------------------------------------------------------

Och inga BLÄÄÄÄÄÄÄ-kommentarer nu va? Visa lite hyfs och intelligens.

15 kommentarer:

Anonym sa...

faan, nu är jag ÄNNU mer sugen på lördag ;D

Linnéa sa...

raur: bara en vecka kvar nu...;)

Anonym sa...

Tur nog! coh ajg är snorigare än någonsin och har ont i halsen! Helt jävla perfekt ;D

Anonym sa...

Din högra arm är favoriten av tatoosen och dina piercings i kinderna (heter kanske nåt annat..) är favoriterna av piercings :)

Mirja sa...

hej. roligt att se dina tatueringar och piercings. jag gillade din I´m swedish tatuering, jättecool placering.. hoppas alltär bra med dig Linnéa

Linnéa sa...

mimmi: du har samma favoriter som mig..:) älskar mina cheeks som de kallas..:)

Linnéa sa...

mirja: ja jag tänkte det kunde vara kul och gjorde ett litet tema av det..:)
allt är jättebra med mig! hoppas det är det med dig oxå!

Linnéa sa...

raur: då får du kurera dig ordentligt! tur det är denna helgen och inte nästa iaf..:)

Anonym sa...

Mohahaa, creepy ;)

Anonym sa...

Coola bilder! Och du passade skitbra som rödhårig :)

Linnéa sa...

dessi: tack så mycket..:) jag tyckte om det röda håret men det blev för mycket att bleka och färga rätt hela tiden när man har dreads.

Anonym sa...

vad säger din mamma?

Linnéa sa...

anonym: det kan jag berätta när du skriver vem du är.

schmut sa...

får man fråga var är splitten gjord?

eller du gjorde oldschool hemma?

Linnéa sa...

schmut: nej den gjorde jag inte hemma.. livsfarligt..:) jag har gjort det två ggr, bena gjorde första ggn och sen gjorde poul från anatomorph den.