söndag, september 10, 2006

Moget

Gårdagens tjejmiddag var jätterolig. Vi fick väldigt god paj och så sjöng vi Singstar och larvade oss.
Vi åkte tidigt till KB för VIP-kortsbyte och sen gick vi till Golden för att dricka lite mer. Vi träffade Maggis granne och hans kompis som vill vara riktigt karlakarlar och bjuda oss söta tjejer på dricka. Det reulterade i ett bord fyllt med shots och Smirnoff ice och jag tog tillfället i akt och hällde i mig så mycket jag kunde.
Jag blev stupfull och kommer inte ihåg jättemycket av resten av kvällen. Vi träffade Teo iallafall vilket var tur för han fick bli mitt stora stöd. Maggi fick nämligen ringa Kalle så han kunde hämta mig och teo fick hålla i mig för jag kunde knappt stå upp.
Bedrövligt när man är 26 år.

Idag var Kalle världens gulligaste och bakade scones, men jag var så illamående att jag fick gå och stoppa fingrarna i halsen för att kunna äta. Mysig flickvän jag är.

Idag är jag supersugen på McDonalds så det blir det nog snart.






5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter sköj! Gillar bilden på dig längst t högher på 2:a raden från toppen. ^^

Linnéa sa...

dessi: tack, den gillar jag med. ser lite farlig ut..:)

Anonym sa...

Guuuud vad kul jag hade!! Men när spriten åker in, åker vettet ut om man säger så... Undrar hur det gick med TV:n... Förresten, det var jag som tog det farliga fotot ;) Puss puss

Linnéa sa...

Nina: ja verkligen, att man aldrig lär sig! blev du oxå jättefull?
tv'n funkade inte dagen efter, ola trodde det var en säkring som gått ellr nåt. puss puss!

Anonym sa...

Jag vill ha fler bilder ;) Skicka skicka skicka......