måndag, september 11, 2006

Dagens röstning: KÄNDISPAR

Det känns bättre nu. Det jag grunnat på som jag fick reda på i lördags känns konstigt men jag mår inte jättedåligt av det. Det måste få sjunka in så jag kan smälta det. Blev en liten chock. Men det är ingens fel och jag måste sluta med att straffa mig själv för saker jag inte kan styra över. Speciellt när jag inte ens gjort något. Jag vara bara ovetande.

Jag sitter och pluggar sociologi och pratar med Marika på msn, men jag kände jag skulle fixa en röstning för att ta lite paus.


------------------------------------------------------------
Vilket är ditt favoritkändispar, och vad är det du gillar med dem?
1. Angelina Jolie och Brad Pitt
2. Sharon och Ozzy Osbourne
3. Kid Rock och Pamela Anderson
4. Rachel Bilson och Adam Brody

8 kommentarer:

Linnéa sa...

jag kan ju börja med att säga att adam och rachel är så söta ihop att jag blir avundsjuk..:)

Unknown sa...

Sharon och Ozzy Osbourne får min röst. De har ju hållit ihop i hundra år och det verkar inte finnas en grej de inte lyckat ta sig igenom, cancer, tonårsbarn etc...

Anonym sa...

Rachel o adam är gudomligt söta!!

Anonym sa...

Rachel och Adam är sååå söta! puss

Anonym sa...

Hatar alla de paren utom Sharon och Ozzy.
MESAR!

Lina sa...

rachel och adam....såklart gillar inte alls brangelina...fy.

Anonym sa...

sharon och ozzy :)

Anonym sa...

charon och ozzy... de är liksom så normala och dysfunktionella ;D