lördag, september 09, 2006

Kärlek

Ikväll är det tjejmiddag hos min älskade vän Magdalena.
Vi har känt varandra sen SBS-tiden när vi jobbade ihop. I januari 2001 började umgås på fritiden och jag föll för henne direkt. ;)

Hon har förändrat mig på många sätt. Tack vare henne har jag blivit mer öppen och haft lättare för närkontakt.
Hon är en sån person som alltid stöttar och pushar och aldrig låter mig trycka ner mig själv.
Hur kan man inte älska en sådan person?



THE MANY FACES OF MAGS AND LINNET







8 kommentarer:

Anonym sa...

vad söta ni är :)

Linnéa sa...

Moni: visst är vi..:) speciellt på sista bilden ;)

Anonym sa...

Aw vilka fina foton! J'adore :)

Anonym sa...

Många söta bilder! Den längst upp till höger var roligast, du ser hemskt koncenrerad ut! :)

Anonym sa...

vilka underbara bilder!

Anonym sa...

Älskar dig också gumman. Puss

Anonym sa...

Sötisar! Tycker maggi passar bäst i svart underhår och ljust över! Det framhäver henne bäst!
Puss

Linnéa sa...

majja_star: jag gillar oxå den färgen på henne, skitsnygg!