fredag, september 22, 2006

Rubrik?

Dödstrött trots att jag sov efter att jag kommit hem från skolan.
Inte gjort så mycket ikväll. Gick på spinning kl 17. Efter det gick vi till Krua Thai och åt, underbart gott!
Har precis kollat klart på Stephens Kings Creepshow, Kalle har sovit sen i mitten ungefär.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer och skönt är väl det. Att bara slappa efter en stressig och jobbig vecka är skönast.
Vi ska kanske till Ikea och kolla på ett nytt skrivbord till mig. Jag ska få nytt skrivbord och nya hyllor om Kalle ska få lov att skaffa en till orm.
Han och Johan (jag skyller allt på dig!!!) ska köpa trädpytonormar och starta en farm. Herregud säger jag bara. 10 djur räcker tydligen inte i vår superrymliga tvåa med plats för hur många till terrarium som helst.
Så jag kör en fuling och ska "ha nåt" för att gå med på det här ormeriet.
Nu ska jag läsa lite bloggar sen lägga mig och krama på min söta pojkvän.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi va ska ni ha ännu fler! :)

Linnéa sa...

mimmi: ja tydligen ska vi det. jag tycker vi har nog och att det är trångt som det är men kalle vill prompt ha en sån orm som de kan föda upp fler och tjäna pengar på. det är en lite dyrare variant.
men det är ju hans stora intresse så han får väl hållas. i vinter när han är ledig ska han bygga ett terrarium som tar mindre plats.