lördag, september 16, 2006

Dilemma

Idag ska jag och Kalle gå på stan.
Jag brukar alltid fråga honom: Vad tycker du jag ska ha på mig?

Han svarar alltid: Jeans.

Kalle tycker jag är snyggast i jeans.
Jag hatar jeans och tycker jag ser ut som en idiot.

Kalle tycker jag är näst snyggast i kjol och linne.
Jag tycker om kjol och linne, men just nu har jag inget jag tyckr passar mig.

Kalle tycker minst om när jag har klänning.
Jag älskar klänningar! Jag känner mig snygg och bekväm.


Så idag har jag satt på mig kjol och linne men känner mig ful och som en stoppad korv.
Hur kan jag ha så mycket kläder när jag ser ut som en idiot i dom?
Svettig och ful känner jag mig också. Varför måste det vara så varmt???


OBS! Kalle tycker inte jag är mindre snygg beroende vad jag har på mig egentligen men om han får välja är det så han väljer.
Med honom är det inga problem. Jeans och t-shirt sen är det klart. Fast om jag fick välja skulle jag välja pirat-kläderna.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag hade fått välja hade jag velat se Kalle i klänning!!

Linnéa sa...

hippietok: hahhahaha jag med!

Marlene sa...

Har kikat lite på din blogg och jag måste bara säga att jag älskar dina kindpiercingar, funderar starkt på att pierca detsamma när jag blir arton. Hur ont gör det?

Linnéa sa...

marlene: tack så mycket, jag älskar dem de är mina favoriter..:)
smärtan är individuell. det som gör ont på mig kanske inte alls är smärtsamt för dig. jag tycker inte kinderna var jobbigare än någon annan piercing. jag är dock rätt tålig och klarar det mesta bra.