torsdag, september 14, 2006

Vem ska jag tro på tro på tro på?

Jag gjorde ett test för att se vilket parti jag skulle rösta på om jag skulle rösta med hjärtat.
Mina åsikter stämmer bäst överrens med FOLKPARTIETS och minst med MODERATERNAS (vilket iofs inte var någon överraskning).

MEN!
Jag vet inte om jag kommer rösta med hjärtat.
Jag vill hellre rösta på SOCIALDEMOKRATERNA för att minska chansen för Moderaterna att vinna.
De ligger skrämmande jämnt nu och jag tror det blir katastrof om "di blåe" vinner.

Hur ska du göra?



3 kommentarer:

Anonym sa...

Rösta på moderaterna för att slippa sossarna som sitter inne med den värsta politiken ever!

Anonym sa...

Rösta på Moderaterna för att få lov att slippa Översittaren
& Mobbaren Persson....

Linnéa sa...

madeleina: jag är inte insatt alls i politik, men något jag vet äskert är att jag aldrig kommer rösta på moderaterna! :)