måndag, september 04, 2006

Hooked

Idag har jag enbart gjort en sak: Spelat Playboy Mansion på Xboxen. Helt sjukt, jag har inte ens ätit.
Jag har gett ut 9 nummer av Playboy hittills och haft sex med jag vet inte hur många tjejer; bunnys, playmates, fotografer m.fl.

Men nu har något förargligt hänt. På något sätt har Hef fastnat och jag kommer ingenstans med honom! Ve och fasa! Jag som ville ge ut 12 magasin för att sen få välja the Playmate of the Year!


Vad ska jag göra???

Ska jag behöva börja om? Då är ju hela den här dagens bortkastad. Det är den kanske ändå med tanke på vad jag fyllt den med, men då försvinner ju tom det meningslösa..
Suck, vilka problem jag har.
Jag får nog inte spela mer idag för då kanske jag aldrig går och lägger mig och det är tidig skoldag imorgon...

Evelina: Jag har kommit på hur man gör nu så vi måste spela
tillsammans så jag inte blir helt isolerad..;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha vilket spel.. men har du inget minneskort till boxen? Vad kostade boxen? Karren här hemma älskar ju tvspel..

Anonym sa...

HAHA imorgon har jag ingen skola, ska försöka spela lite då=) men du e ju expert nu verkar det som hehe