onsdag, juni 16, 2010

Vilken härlig dag det har varit! Jag har suttit ute och läst och ätit lunch och sen målade jag cykeln och dekorerade den med dalahästar och blommor. Jag lyckades skruva fast barnsadeln också och tog Nemo på en premiärtur till Konsum. Det blev en mycket lyckad sådan tack och lov.

Nu på kvällen har jag varit på Veberödsbadet där det är gratis Friskis och Svettis-pass varje onsdag hela sommaren. Ett medelpass som blev lite jobbigare tack vare gräset och solen i ögonen.

Nemo sover, Kalle duschar och när han är klar ska vi äta jordgubbar och grädde och kolla på True Blood! Första avsnittet på tredje säsongen. Så spännande, det var hundra år sen vi såg sista avsnittet på andra säsongen.


1 kommentar:

Elisa sa...

Jag och P-O har också sett det avsnittet! Så spännande med en ny säsong!!!
Vi ses på lördag :-)
Kram