måndag, juni 07, 2010

Jag fotograferade hela Maries och Rickards bröllop i lördags och idag har jag tittat igenom bilderna som vi tog efter själva vigseln vilket är 900 ungefär. Efter vigseln och grattis-kramandet utanför så fick gästerna bege sig till bystugan och gå tipspromenad medans jag fotade brudparet utanför kapellet, under klocktornet, vid sjön och på Källarbacken. Jag tycker bilderna blev väldigt fina och jag hoppas Marie och Rickard kommer bli nöjda. Jag har plockat ut mina favoriter och jag är ju inget proffs och fixar inte med något i Photoshop så tack vare en bra kamera, fantastiska vyer och ett vackert brudpar blev bilderna väldigt fina.





Nummer 2 är min absoluta favorit. Det ska bli spännande att se vilken bild de väljer till tackkortet.

7 kommentarer:

MiaMaria sa...

Nummer fyra är min favorit. Jag tycker att du har gjort ett bra jobb. Man kan se på bilderna att det är kärlek i luften och det är det viktigaste i ett bröllopsfoto!

Magdalena sa...

Fina bilder du har tagit! Nummer 1 eller 2 är mina favoriter. Puss

Elisa sa...

Superfina bilder! Visst är kameran bra men det är du som styr den och hittar motiven = du är en duktig fotograf!
Kramis

Lundström sa...

Jättefina bilder, vad duktig du är, kul, du har verkligen fångat känslan:).
Kram

Linda sa...

Ja, det var jättefina bilder!! Svårt att välja vilken som var bäst men tvåan var helt klart fin.

inte! Rille sa...

Tycker motivet var fint jag... speciellt den super manliga karla karln.

Eijlert... sa...

Du har knäppt otroligt fina bilder! Sen vill jag tacka för hjälpen med håret, du får gärna föra hälsning vidare till Lotta också o tacka så hemskt mycket. ")

Hoppas ni har det bra!
kramar från Elin