måndag, juni 21, 2010

Jag är precis hemkommen från ett Mary Kay-party hemma hos Jenny och det var över förväntan. Vi har fått prova en massa krämer, scrubs, lotions och smink och jag hade kunnat handla för hur mycket som helst. Men det är ju ganska dyrt så jag fick begränsa mig och köpte bara ett fot-kit med kräm man har i fotbadet och sen en kräm att smörja fötterna med. Förra sommaren var jag sjukt tung och mina fötter var supersvullna och jag har fortfarande sprickor och förhårdnader som inte blir bättre av att jag jämt går i träskor. Men den här krämen känns som att den kan funka.

Imorgon ska "mamma-bebis-gänget" träffas igen och så ska vi till BVC på eftermiddagen. På onsdag är det packning som gäller eftersom vi kör upp till Dalarna på onsdag natt. Vi tänkte testa det en gång eftersom Nemo förhoppningsvis då sover största delen av vägen.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ta en dusch innan jag lägger mig.

Inga kommentarer: