lördag, juni 12, 2010

Det blev en tidig middag idag eftersom Kalle ska på gubb-konsert i Helsingborg ikväll. Vi grillade kyckling med en ny marinad på bla honung som vi åt tillsammans med sallad med ruccola, tomat, paprika, mozzarella och pinjenötter. Riktigt gott blev det med ett glas rött vin till.

Just nu gör jag en omelett till Nemo och sen ska han ta ett bad och sen blir det mys i soffan tills det är läggdags. Stackaren har bajsat så många gånger de senaste dagarna att han nu är så röd i rumpan och direkt han kissar eller bajsar så svider det så han blir ledsen. Vilka problem de små liven har.

Ikväll ska jag kolla på senaste Greys-avsnittet som jag missade i onsdags. Har hört att det ska vara sjukt bra, och att säsongsavslutningen ska vara det bästa någonsin. Får se om jag kan hålla mig tills på onsdag. Det blir nog några Melrose Place-avsnitt också, det gäller att passa på när Kalle är borta.

Inga kommentarer: