tisdag, juni 01, 2010

Jag känner mig sunkigare än sunkigast. Mitt hår är flottigt som smör, jag är osminkad och känner mig riktigt sleten i ansiktet. Lite småsvettig är jag och magen är svullen så jag ser gravid ut. LOVELY!

Jag har lagt fram mina och Nemos kläder och ska gå upp och hämta resväskan och hoppas att allt får plats. Hur ska det gå? Jag brukar ha Kalles stora Samsonite men nu måste jag ha min mycket mindre resväska eftersom jag själv ska släpa på resväska, vagn med bebis och skötväska. Jag ska nog ha en ryggsäck också annars får jag nog inte plats med smink och sånt viktigt.

Regnet har öst ner hela dagen så när Nemo skulle sova bäddade vi ner oss i soffan och tittade på tre avsnitt av Prison Break. It brings back memories! Så jävla bra och Michael är så snygg. I love him...


Nej jag får nog ta och ge mig ut i regnet så jag får lite frisk luft innan jag packar väskan. Kommer sunka ihjäl mig annars.

1 kommentar:

Juristen sa...

ÅÅÅHHHH underbara älskade man!!! Jag saknar honom så det gör ont...