torsdag, juni 24, 2010

Resan upp gick jättebra! Jag rekommenderar verkligen de med små barn som sover bra på natten att prova köra sent. Vi kom iväg vid 02.20 inatt och var framme i Kättbo strax innan 10. Nemo sov den mesta av tiden och vi stannade bara en gång för blöjbyte och gröt. Han blev inte trött på att sitta i stolen utan var glad hela tiden han var vaken.

Det har varit en fantastisk dag här i Kättbo. Solen har gassat och vi har varit ute i trädgården och gått två promenader. Jag kollade tempen i vattnet och den visade på 18,5 grader så snart kanske det till och med är badvänligt!

Imorgon är det midsommar och det har sagts det ska bli regn men jag önskar önskar önskar att de har fel den här gången!

Kan ni inte göra mig en liten midsommartjänst? Gå in här och rösta på min bild så att jag kanske vinner en kamera! Då skulle jag bli så glad. Bara ett litet klick för min skull. Jag härmade dig Karolin men jag har röstat på din bild också.

Trevlig midsommar allihop, lämna gärna en kommentar om vad ni ska hitta på imorgon!

4 kommentarer:

Hili sa...

Jag har röstat :) I morgon blir det heldag i pappas koloni med massa god mat och dryck, bror min kommer ner från Sthlm :)Have fun och glad midsommar! Kram

äppelblomman sa...

Underbar bild!! Nu har jag röstat på din bild! Hoppas du eller jag vinner nu!!!!
Kram K

Anonym sa...

Jag har röstat på din bild.
Tyvärr jobbar jag så det blir inte så mycket mer än det.
Kramiz.
Mercan,

Sofie sa...

Nu har jag röstat...Tyckte faktiskt att den bilden var grymt bra redan när jag såg den på bloggen...håller tummaren :-)