fredag, juni 18, 2010

Efter en god grekisk grillmiddag har jag suttit uppe i mitt lilla kryp-in och sytt på en grej som jag tyvärr inte kan visa nu, men jag ska fota och visa sen så får ni se. Det är en present till någon som läser min blogg nämligen.

Imorgon ska vi på dop i St Petri kyrka i Malmö. Det är lilla Alba som ska döpas och efteråt är det mat och dryck på Maggi och Olas innergård på Davidshall. Jag hoppas verkligen det inte regnar för det vore så tråkigt för dem om de inte kan duka och ha som de tänkt utomhus. Efter de festligheterna ska vi vidare till Kalles kollega som fyller år. Först ska vi bara hem och lämna av Nemo till Kalles mamma som ska passa honom och sen drar vi iväg på galej.

Nu ska jag gå ner till Kalle och vi ska titta på film, Död snö. Jag har sagt till Kalle att det är en film om ett norskt krig så vi får se hur länge det tar innan han inser att det är en zombiefilm..

2 kommentarer:

Anonym sa...

den är så härligt slaskig den där filmen... :) dessvärre känns den väldigt lågbudget (vilket den säkert är också)...

Kan inte du lista dina favorit-zombie-filmer? Jag vill ha nya tips och jag ÄLSKAR zombies! ^^

Linnéa sa...

haha ja väldigt lågbudget. sex på ett utedass när någon nyss bajsat? ehhhh nej tack! :)

en lista kommer absolut. :)