torsdag, juni 17, 2010

Det har varit riktig sommar idag igen och full fart hela dagen. På förmiddagen träffade jag och Nemo några andra mammor och bebisar på 4H-gården. Vi tittade på lite djur, fikade och lekte i lekparken.


När vi gick hem somnade Nemo så jag åt lunch, satt ute och läste, planterade ett par pelargoner och planterade ut tomatplantorna jag drivit upp inne. Mirijam och Alfie kom och hälsade på så vi hängde lite i solen och sen gick vi en sväng på byn och köpte glass.


När Mirijam åkt hem så blåste jag och Nemo upp hans pool och han invigde den. Mikael och Ninni köpte den till oss i Ullared för 89 kronor och det är jättebra. Lagom stor, går snabbt att fylla, har roliga uppblåsbara figurer och ett tak som ger lite skugga. Nemo tyckte det var superroligt vilket jag tycker bilderna visar ganska bra.



Nu måste sommaren stanna för det är så härligt att vara ute hela dagarna och sola, bada och leka! Och att kunna ha vackra klänningar och sandaler är ju det bästa som finns.

5 kommentarer:

Evelina sa...

Ha, ha vilka härliga bilder :D Sommarpojken!

Evelina sa...

Härlig sommarpojke :D

Lina sa...

Han är verkligen superfin :) Du kan ju tro att jag längtar tills jag själv är där ;D

Mirijam sa...

Ja det var tur att vi tog tillvara på dagen för i dag blev det höst igen :(

Eijlert... sa...

Vilket sött litet plask-troll ") Tänk om det kunde bli lite varmare här också så man kan bada! =P