tisdag, juni 29, 2010

Vi gör inte så mycket om dagarna så jag vet inte vad jag ska skriva om. Jag bakade Leilas kaka imorse och den ser mycket fin ut. Ikväll ska vi äta på caféet här i byn och sen har jag bjudit över grannarna på fika. Få se hur mycket av kakan som åtta vuxna lyckas klämma ner.

Nemo har hittat en liten regntunna med vatten som var otroligt spännande att leka med.




Tråkigt med bara Nemo-bilder och knappt någon text kanske? Kom gärna med förslag och önskemål om bilder och nåt jag kan skriva om.

5 kommentarer:

MiaMaria sa...

Nemo bilderna är ljuvliga!! Speciellt den när han är naken, nakenfisar är underbara!

Lundström sa...

Jätte fina bilder INTE tråkigt om du frågar mig.
Bra bilder talar sitt egna språk.
Forfarande nyfiken på din hobby:)
Kram M

Linnéa sa...

ninni: ja men visst är det, gosigt!

marre: det kommer en hobby-berättelse men inte förrän jag kommer hem. vill ha tillgång till mian smaskiga bilder så jag kan visa. :)

Jennie sa...

Ämen GUUUD vilken fin bild, när han sitter från sidan och biter på kanten av baljan! :O FÖRSTORA DEN! Åååh! I en shappychic-ram i ert kök. Så ruskigt söt! :D

Juristen sa...

Dalarna kontra Skåne...
Om när och hur du växte upp...
Framtiden, syskon till Nemo, förlovning, bröllop...
Puss o kram