måndag, juni 14, 2010

Här är min nya cykel!



Visst är den fin? Jag har tagit en premiärtur in till byn och jag susade fram snabbt som vinden. Jag är supernöjd. Min gamla cykel är verkligen skraltig i jämförelse. Och den här har ju bromsar man kan tvärnita med! Det har inte min gamla, därför jag inte fixade till den. Jag vill kunna bromsa ordentligt när Nemo åker med. Men jag ska ändå ha kvar den gamla så folk som hälsar på kan cykla på den.

Cykeln är mörkt grön och det står Monark och massa sånt på den. Jag vill ha den helfärgad. Frågan är bara vilken färg? Svart, rosa eller blå?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Rosa !!!! så klart!!!!
Mercan.

Jennie sa...

Nu har jag lagt till ditt klockslag =D!!
Skoj att du är med och tävlar =D!!
Kramar!

Jennie sa...

Rosa =D!!

Marie sa...

ROSA!

äppelblomman sa...

Rosa!! Men om du ska klistra dalahästar på så tycker jag Blå!!!

Linnéa sa...

Om det finns rosa färg på Biltema blir det nog det. :)

Jennie: jag tog samma klockslag som min son föddes. även samma vikt. :)