söndag, juni 27, 2010

Hallå ni! Ni undrar säkert vart jag tagit vägen men det är bara internet som krånglat här så det är därför jag inte uppdaterat på några dagar. Vi har det superbra och vädret är kanon. Jag har fått rejält med färg idag och Nemo har badat i sin pool. Kalle åkte hem imorse och jag och Nemo blir kvar tills på lördag nästa vecka. Ofta brukar jag har tusen saker inplanerade och massa människor att träffa men inte den här gången och det känns skönt. Tiden går så fort och det är bara en massa flängande överallt. Igår var vi på antikmässa i Mora och jag fyndade ett jättevackert silverkakfat med två våningar.






3 kommentarer:

Lilla Anna sa...

Härliga bilder!! Dockan va dock ganska otäck! :/

Du har "blivit" så söt (på ett nytt vis alltså), du ser så lycklig och harmonisk ut som mamma!! *gulligt*

Kram

nina sa...

du har en så jäkla stilig pojkvän linnea! :D

Linnéa sa...

anna: vilken fin komplimang, det ligger säkert nåt i det. :)

nina: eller hur, stiligast!!