tisdag, juni 01, 2010

Igår var det 10 år sen jag tog studenten. 10 ÅR! Sen dess har jag flyttat till Malmö, haft flera olika jobb, utbildat mig, haft två seriösa förhållanden, festat en jävla massa, fått många nya vänner, köpt hus och fått barn.

Jag har inte ontakt med så många från min gymnasieklass, det är bara jag och Ulrika som har regelbunden kontakt och ses. Cattis bor faktiskt i Malmö nu och vi har sprungit på varandra två gånger. Sen har jag en bunt på Fejjan som man hörs av med lite då och då. Det hade varit kul med en reunion men vem skulle ta tag i den?

Gymnasiet är inte en tid jag saknar då vissa saker var rätt jobbiga för mig då men jag är glad för den vägen jag gått efteråt för den har lett mig hit där jag är idag.


Jag och Ulrika på champagnefrukosten * Jag, Marika och Emma på studentbalen

1 kommentar:

Mirja sa...

oj, tog du alltså studenten 31 maj 2000? Samma dag som jag isf! Jag glödme helt bort att jag också hade 10 årsjubileum då utanför "skolmurarna" :) Grattis till mig med!