söndag, december 02, 2007

What serial killer are you?

Jag känner ingen julstämning alls. Det är första advent och jag har ingen som helst lust att sätta upp någon julstjärna. Det är lite tråkigt för jag brukar tycka det är supermysigt, men i år vet jag inte riktigt. Ute är det plusgrader och grått och inte en snöflinga så långt ögat kan nå.

Vi ska på kalas kl 14 hos Kalles kusin i Trelleborg. Jag vill INTE, men Kalle säger att jag måste. Suck. Ungen fyller något under 10 och har en bror som är något över 10 och de är inte alls roliga.


Herbert Mullin
Herbert Mullin: a "visionary" serial killer, one of a rare breed who is ACTUALLY insane and sees things, while most serial killers just claim insanity to escape punishment. Nope, you and he are ACTUALLY insane! You enjoy warm weather, beaches, you were voted "most likely to succeed" in high school, and will spend life in prison.


Nej nu måste jag väl göra mig iordning. Önskar jag var hemma igen. Hoppas vi får tårta.
Igår åt jag en hel B&J-förpackning, sen mådde jag illa hela kvällen.
I veckan måste jag köpa julisar också. Och imorgon kl 8 är det besiktning på huset. Håll tummarna för att det är torrt och fint och inte invaderat av mögel!

4 kommentarer:

Anonym sa...

håller tummarna för husbesiktningen :D

LolitaRegina sa...

B&J är riktigt farligt..! :) Vilken är din favorit?

Anonym sa...

Lycka till imorgon... allt kommer att vara bra.
Kram.

Lena sa...

Hos dig regnar det , jag är nästintill insnöad. Håller tummarna för husbesiktningen!