onsdag, december 26, 2007

Gud vad jag absolut inte saknar Malung. Vilket deprimerande ställe!
Det var dock roligt att träffa lite gamla kompisar och klasskamrater, men jag är glad att det är 1 år tills man lär ut i Malung igen.
Inatt när vi gick hem från parken snöade det och var så vackert. Idag har det varit plusgrader igen och det är isigt och jävligt, fy fan så tråkigt.
Imorgon ska vi fara in till Mora och kolla om man kan fynde något på mellandagsrean. Jag är riktigt sugen på att gå i lite affärer så det ska bli kul.

Nu ska jag gå och se om det finns lite mer chips, vår familj har Prader-Willis syndrom och äter allt och hela tiden. Nyss har vi ätet jultårta och chips och när chipsen tog slut hämtade pappa en kastrull med potatis och satte sig i soffan, haha, så störd. Han stal även kaninernas non stop.

Ååååå jag längtar sjukt mycket efter mitt hus!!!

Inga kommentarer: