måndag, december 24, 2007


GOD JUL allihop!!!

Hoppas ni har en mysig dag och att den fortsätter vara det.
Här har vi helt plötsligt fått nästan 2 plusgrader och det är lite tråkigt, men det är ju vitt iallafall.
Kaninerna har fått sitt julbad, vi har ätit grötfrukost och nu övar pappa inför sitt tomtande hos grannarna. Han sitter och pratar med sin mörkaste tomteröst och funderar på hur man ska skrämma ungen. Ungen, Erik, var ute och åkte spark och då tänkte pappa att han skulle säga:
- Jag såg du var ute och åkte spark idag..
- Jaaaaa.
- DET FÅR MAN INTE GÖRA PÅ JULAFTON UNGJÄVEL!!!!

Hahahahahha! Tydligen hade Erik varit på dåligt humör och väldigt sur nu på morgonen enligt hans systrar som har varit här och då tänkte pappa han kunde säga:
- Jag hörde du var på väldigt dåligt humör nu på morgonen, så nu slängde jag hälften av dina julklappar i sjön UNGJÄVEL!!!

Hahahahhahahahahhahhaa ååå vad jag längtar tills jag får barn och pappa ska vara tomte för dom.

Nu ska jag byta om till min fina röda julklänning och sen bara mysa vidare. Ska bli kul att klä ut pappa till tomte sen, med stor mage, säck, lykta och den fulaste tomtemask som någonsin skådats.
Ikväll blir det jag, mamma, pappa, Karin och hundarna som ska äta mat och dela ut julisar. Hoppas dom gillar det jag har köpt.

Ha en fortsatt god julafton mina vänner!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hhaha, din Pappa får gärna komma och tomta här med. En sådna Jultomte hade jag helt klart uppskattat! :D

Anonym sa...

Och God Jul Föresten :)

Anonym sa...

god jul till dig med :)

Anonym sa...

Hahhaha!

God fortsättning! :D