måndag, oktober 01, 2007

Utmanad av Ninni

Tre jobb jag haft i mitt liv: Butiksbiträde, Kommunikatör och Kriminalvårdare.
Tre platser där jag har bott: Malung, Borlänge och Malmö.
Tre serier jag gillar att se på TV: Prison Break, Desperate Housewifes och Greys Anatomy.
Tre favoritfilmer: Pans Labyrinth, Apocalypto och The hills have eyes.
Tre av mina favoriträtter: Tacos, thaimat och fisk.
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Kättbo, Brasilien och Thailand.
Tre människor jag skulle vilja träffa: Frida Kahlo, Wentworth Miller och en äkta indian.
Tre personer jag vill slåss mot: De tre översta på min dödslista.
Tre saker jag inte kan vara utan: Internet, rökelse, té.
Tre favoritlåtar: Senor Martinez Mondragon's bekännelse, Som en duva och Hjärter Dams sista sång.


Tre favorittjejer

3 kommentarer:

Mayumi sa...

:) Hej sötnos, jag har träffat flera indianer. Bland de vänligaste och trevligaste människor jag har mött. En ville till och med ta mig i hand när jag sa att jag kom från Sverige. Åh, du bara MÅSTE följa med till USA nån gång. SPARA allt du kan!!! :) Kram!

Linnéa sa...

Mayumi: hade han fjädrar och krigsmålning och en fläckig häst??? hette han jaguar paw eller nåt annat coolt? åå jag vill vara en indian...
men mest vill jag åka till kättbo. vi åker på lördag! kan inte du skicka ett mail med info om konserten? tid? vilken tid bör jag vara i sthlm osv. kram

Mayumi sa...

Nope, han hade en svart urtvättad t-shirt, jeans, cowboyhatt och typ inga tänder i munnen :)
Men vi såg å andra sidan några riktiga orginal, typ två brudar från en ganska berömd sekt som bor ute i öknen.....klädda i klänningar som ser hemska ut, modell 1800-tal. Sen även ett par som kom gående i en liten stad, killen i helt vanliga kläder men bruden i nån gammal ful klänning som täckte hela kroppen. Vet inte om dom var mormoner eller nåt.....