lördag, oktober 20, 2007

Festfin

Klockan 20 börjar festen och jag är redan klar. Vad ska jag göra nu? 1,5 timme tills bussen går...
Kvällens look blev iallafall så här:

HÅR
- Stort
- Tuperat
- Svart sidenband med liten rosett á la Gwen

SMINK
- MakeUpStores supermegabratäckande consealer
- Mycket rouge
- Tjock eyeliner á la Gwen
- Röda läppar á la Gwen

KLÄDER
- Grå kort klänning med stenar runt kragen från HM
- Svarta strumpbyxor
- Röda skor

ACCESSOARER
- Silverringar i öronen från Indiska
- Silverarmband från Indiska
- Röda naglar
- Rosa handväska med pärlor från Indiska


Jag älskar att göra mig iordning inför en fest. Det är så kul att fundera ut kläder och accessoarer, hår och sminkning. Jag gör mig nog iordning mer till vardags än vad många gör ens till fest så när det väl är fest för mig så vill jag gärna slå på stort och vara riktigt stylad.
Och sen är det skitkul att komma på festen och se vad alla andra har på sig och hur de är sminkade och gjort för frisyr.

Att göra sig iordning är halva festen.



Vi ses i dimman!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bildbildbild! :D

Anonym sa...

Prexis, jag vill se en bild!!!

/Sus