söndag, oktober 28, 2007

Trött på fest men kommer inte undan.

Rolig fest igår och just nu känner jag mig så trött på att festa. Skulle haft en festfri helg och jobbat den som kommer men nu är det tal om att flytta Frankrike-festen tills dess. Vore iofs bra eftersom vi har gradering helgen efter så jag ska försöka fixa det.

Tacobuffé, cheesecake och drinkar. Kan det bli bättre?
Jo det kan det, en askalas Lina som dansa i sofforna och vägrar lyssna på något annat än Lotta Engberg.

Här är världens finaste klänning. Och mitt smink.


11 kommentarer:

Anonym sa...

Snajsigt!

Anonym sa...

Förresten så är vi civiliserade och kultiverade på lördag. Om jag får be.

LolitaRegina sa...

supersnygg klänning? är det indiska? :)

Anonym sa...

Snyggt sminkad! :D

Linnéa sa...

Jaaa det är Indiska! LOVELY! den är med på reklamen på tv nu.

Anonym sa...

du har lite konstiga gropar i kinderna?

Linnéa sa...

anonym: nej men har jag??? gud vad bra att du påpekade det för jag hade ingen aning!

Anonym sa...

Skitsnygg sminkning! Vad är det för ögonskuggor du använder? :D

Linnéa sa...

dessi: tack..:) jag har använt en eye primer från makeupstore för att få skuggan att sitta bra och ge färgen mer intensitet. sen är det en svart skugga från jane hellen (!) och över den en lös skugga från makeupstore. i ögonvrånrna har jag makeupstores guldglitter som är fäst med ett glitter fix, även det från MUS. jag har använt en ljust grå ögonskugga från MUS att sudda kanten vid globlinjen med.

Anonym sa...

Åh, vad fin du var i din nya klänning. Och sminket matchar bra. Gör det nåt om man härmas lite och köper en sån där klänning :P Har ett indiska i samma hus som jag jobbar i, så jag kanske smiter dit på lunchen.

Linnéa sa...

haha nej det gör absolut ingenting, men kom ihåg vart du såg det först..;)