tisdag, oktober 02, 2007

Jag vill åka hem


5 kommentarer:

Lena sa...

Hej Linneá!
Följt din blogg ett tag nu, du är duktig att skriva tjejen. Dunstade ner en katalog i min brevlåda idag och ville bara ge tips på en hemsida med kläder www.gudrunsjoden.se.
Av de kort att dömma som jag sett på dig så kanske du hittar något som faller dig i smaken :)
Ha d så bra och ta hand om dig
Kram Lena

(www.lena-midorie.blogspot.com)

Conny sa...

När ska du åka hem? snart?

Kramar

Anonym sa...

Jag också, fast till mitt hem....

Linnéa sa...

Lena: hej hej, alltid kul med någon ny som ger sig till känna..:)
I LOVE gudrun, kul att det "syns på mig", :).
jag kollade din blogg och såg att du bor i Malung, kan inte säga att jag är avundsjuk. ;)
vet jag vem du är? har du något äldre syskon jag känner kanske?

conny: åker på lördag!!!!!!

eve: till samban menar du?

Anonym sa...

ha, ha