fredag, oktober 12, 2007

Brownies

Igår snöade och regnade det, men idag skiner solen igen. Det är dock bara ett par grader varmt ute och det blåser kallt men det är mysigt.

Mamma är hemma och är sjuk och jag bakar brownies. Det luktar choklad i hela huset och ikväll ska jag laga thaimat.

Ikväll går även en av mina favoritfilmer på CanalPlus kl 22.45, The hills have eyes. Den ska definitivt ses och jag ska hålla mamma vaken så hon också får se den. Jag tror INTE hon kommer tycka om den.


Nu ska vi gå ut med hundarna och gå förbi slagtladan och se om jägarna fått några älgar. Kalle mår nog bättre för han ute idag iallafall.

PUSS

4 kommentarer:

Jocke Andersson sa...

Morsan och Hills have eyes?! Det är en kombination som inte kommer att funka... förresten så tror jag inte att hon är vaken så sent... :)

Mayumi sa...

Låter så mysigt med nybakade brownies o höstmys hemma. Vill också men sitter här på jobbet o gäspar istället. Får mysa hemma ikväll istället med köttfärspaj och nån god efterrätt ;)

Linnéa sa...

oa: hahaha I know, det är ju det som är grejen..:) du får inte skvallra om vad det är för film!
jag ska hålla henne uppe. för ett par år sen fick jag henne att vara vaken och se willow till 3 natten innan julafton..:)

sussie: det är riktigt mysigt, du skulle hängt med hit istället, vart sjuk resten av veckan..:)

Lena sa...

Brownies MUMS! Linnea du är utmanad, gå in på min blogg för mer info :) Kram