fredag, oktober 12, 2007

Utmanad av Lena (http://midorie-lena.blogspot.com/)

Fem bästa:
1. Bästa dagen: Fredag
2. Bästa köpet: Min cykel
3. Bästa känslan: Upprymdhet
4. Bästa godiset: Naturgodis
5. Bästa färgen: Turkos

Fyra val:
1. Godis eller chips - Godis
2. Ensam eller sällskap - Oftast sällskap men har stort behov av en hel del ensamhet.
3. Film eller TV - Film, om det inte är något av "mina" program.
4. Morgon eller kväll - Kväll!!!

Tre saker som jag önskar mig av jultomten:
1. Knästrumpor från Gudrun Sjödén
2. Lovikkavantar
3. Saker från Indiska

Två saker jag inte klarar mig utan:
1. Internet
2. Smink

En sak som jag aldrig skulle göra:
1. Få ett rödhårigt barn.


Jag utmanar: Ninni, Lisa, Raur, Majja, Lilla Anna, Emmi och Dessi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä med tanke på att du sagt att du ska lämna bort alla eventuella rödhåriga barn du får till trollen så hoppas jag att du aldrig får några ;)

Linnéa sa...

eve: var jag så snäll och sa de skulle lämnas till trollen? det måstte ha varit ett svagt ögonblick..........

Anonym sa...

Jag har fått ett rödhårigt barn :( men som tur är så finns det bra färgmedel på ica :) men man får väl hoppas att han växer ifrån det. fast än att det är mitt eget barn och jag älskar honom så finns det faktiskt inget fulare än rödhåriga ungar.....ha de bra