måndag, oktober 16, 2006

Utmaning från Johan:

Vad heter du? Linnéa
Vart bor du? Vitemölle i Malmö
När är du född? 1980
Beskriv din stil med 3 ord? Funky, bohemian, and girly
Vad innebär mode för dig? Snyggt och bekvämt, att våga sticka ut.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker? Indiska, HM, Ellos (!!!), Asos.com.
Shoppar du second hand? Ja ibland får jag mina ryck men inte speciellt ofta.
Vilken är din favoritdesigner? Har ingen, det skulle vara min vän Marika då.
Vad är din favorit i höst? KLÄNNINGAR!
Hur mycket shoppar du för i månaden? You don't wanna know.. Me neither..
Dyraste plagget respektive billigaste? Dyraste är nog mina 20hålskängor (RIP) för 1400:-, billigast är kanske en kjol för 49,50:-.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Annars jävlar...
Brukar du tröstshoppa? Inte medvetet kanske men jag mår jävligt bra när jag handlat roliga saker.
Högklackat eller lågklackat? Det är snyggt med högklackat men jag föredrar lågklackat eftersom jag blir längre än Kalle annars.
Vilken är din drömväska? Ser en massa drömväskor hela tiden, men eftersom jag inte sysslar med att löpa löjliga märkesgrejer så kan jag oftast köpa de jag vill ha.
Vilket blir ditt nästa köp? INgen aning, men jag väntar på beställningar från HM, Ellos och ASOS.com.
Favoritblogg? Oj många, har en hel lista jag slaviskt läser varje dag. Favoriterna är de som skriver bra och uppdaterar ofta.
Vilka är dina stilikoner? Jag har ingen stilikon, jag kan välja själv.
När upptäckte du ditt intresse för mode? När jag tyckte de kläder mamma köpte med Musse Pigg på var töntiga.
Vad vill du jobba med i framtiden? Människor.
Favoritplagg just nu? KLÄNNINGAR!!!
Favoritaccessoarer? Mina Frida Kahlo-ring.


Jag utmanar "de vanliga" ;).

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tar mig då friheten att räknas till "de vanliga" ;D

Linnéa sa...

raur: det tycket jag du gjorde rätt i..:)

Mirja sa...

frågor är roligt, jag hänger på! =)