fredag, oktober 06, 2006

Utmaning från AnSo:

berätta om första fyllan: 14 år på Valborgsmässoafton. Drack folköl och sprit och blev kanonfull och grät.
vem är ditt snyggaste hångel? Givetvis Kalle, men det känns så tråkigt att svara det, så om jag bortser från honom så är det nog "Indianen", eller Carlos Perez som han egentligen hette.
yngsta respektiva äldsta hångel? Yngsta var 6 år yngre och äldsta var 7 år äldre.
har du hånglat med fler personer under en 24-timmarsperiod? Hahaha absolut! Under en tid när jag gick i 9:an så var det standard att minst hångla med 2-3 personer på en kväll.
säg något du är nöjd med i ditt utseende: Röven
nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig: På killar attraheras jag av långt FINT hår och tatueringar. På tjejer kan jag tycka allt möjligt är snyggt. Då är det mer helheten.
favoritsexsoundtrack: Ingen aning, orka tänka på sånt i stundens hetta? ;)
vilken är den pinsammaste skivan du äger? Haha om jag inte avslöjar mig nu så gör Maggi det så jag erkänner: Craig Davids första skiva.
har du ljugit för att få någon i säng? Dragit en liten vit lögn för att få med mig någon hem kanske..;)
har du strippat för någon? Absolut inte, skulle skämmas ögonen ur mig.
har du stoppat upp behån nångång? Nej nej nej, jag hade alltid komplex för att jag hade stora bröst så jag gjorde allt för att de skulle se mindre ut.
har du snattat? Ja.
har du moonat? Nja?


Nu utmanar jag Majja, Mimmi, Moni, Raur, Mayumi, Dessi, Horluva, Mirja, Mikkla, Johan, Trollduvan, DevilDoll och alla andra som känner sig utmanade att göra det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, ska när jag nyktrat till :)

M sa...

Damn you!

Johan sa...

ha!