måndag, oktober 02, 2006

Fredagen

I fredags gick jag, Kalle och Jörgen på årets Tattoo Expo på Amiralen i hopp om att se Sceneskrekks show och träffa trevliga människor.
Summan av kardemumman blev dock:

  • En show som visserligen var rätt underhållande men det var inget nytt. Jag har sett framträdanden som varit mer brutala, spektakulära och estetiskt bättre framfört.
  • Ett par personer som jag inte har något till övers för men som helt plötsligt var väldigt bundis och trevliga.
  • Inträdet hade höjts även detta år, 130:-.

Alltså inget nytt, det som var roligast var att köpa en fin elefantmask och söt mössa av en flummig typ.

KLICKAS PÅ EGEN RISK

Vi gick hem ganska tidigt och ungefär samtidigt som vi beslutade det så bestämde sig Ninni och Evelina för att lämna den fest de befann sig på. Vid Nobeltorget hämtade de upp oss och vi gick allihop upp till mig och Kalle, satt på balkongen, åt chips och dip och clementiner. Johan kom efter ett tag, rejält dragen och på något sätt lyckades han fastna under en stol när han skulle rädda de clementiner han insisterade att jonglera med.

KLICKAS PÅ EGEN RISK

Mannen, myten: Johan Jeppsson

8 kommentarer:

Johan sa...

För det första var jag ganska nykter, för det andra så blev jag inputtade under stolen och för det tredje så kedjade ni ju fast mig i den så att jag inte kunde komma loss

Anonym sa...

Trist att scen skrekk inte var något över sig. Kanske är man för van vid freakshows? ;D

Men 130:- är grymt för mycket pengar att ta. man kan ha roligare för 130:- känns det som

Linnéa sa...

raur: de var kul att se men bla håvve gör det 100 ggr bättre. man vill ju se nya saker..:)
ja 130 spänn, ska man snart behöva betala 500?

Linnéa sa...

raur: de var kul att se men bla håvve gör det 100 ggr bättre. man vill ju se nya saker..:)
ja 130 spänn, ska man snart behöva betala 500?

Anonym sa...

Linnéa: Ja, det är helt galet.. om det ska höjas med 10:- varje år så kommer folk sluta komma dit

Trollduvan sa...

Tack för den fina bildserien på min man=)

"Men älskling hjälp mig då" haha vad kan man göra annat än att skratta

Anonym sa...

Fan vad jag skrattade åt bilderna på Johan. Synd att jag inte såg det live... Jag kan riktigt känna hans hjälplöshet. :)

Linnéa sa...

em: du skulle hört honom, så hjälplös han var! på näst sista bilden där han dras ut från stolen skrek han bara om hur ont han hade..:)