tisdag, oktober 31, 2006

Looooooooove

Jag känner mig ganska avstressad. Har tagit det lugnt idag och nästan bara gjort mysiga saker.

Först tog jag en promenad i Pildammsparken. När jag kom hem åt jag frukost och sen la jag mig i sängen och läste Lasermannen ett par timmar. Den boken är sjukt bra, LÄS!
När jag kommit till sidan 299 var jag väldigt frusen och spolade upp ett varmt bubbelbad.
Det var väldigt varmt så jag fick ha en kall blöt handduk över ögonen och pannan.
Där låg jag med ett par ljus tända och lyssnade på Björn Afzelius tills jag inte stod ut med värmen längre.
Efteråt kände jag mig helsnurrig och fick dricka en massa vatten. Men jag kände mig varm och skön i kroppen och kände mig redo för att ta mig an Bauman.

Men helvete vilket svårt kapitel det var. Sista uppgiften i sociologi för den här terminen och en av punkterna fattade jag ingenting av.
Knåpade ner något som kändes okej och sen får det bära eller brista. Får jag en kompletering är det inte hela världen eftersom jag inte fått en enda hittils.

När jag satt och kämpade med Bauman ringde Lina och var i samma sits. Vi pratade om allt möjligt i nästan en timme och det var jävligt skönt att få ur sig en del grejer om en i klassen. Inga dumma grejer eller skitsnack, men det är vissa saker jag inte förstår mig på och som inte kan undvikas.
Jaja, det är hennes liv inte mitt men jag har sett sånt förr...

Sen var det äntligen dags för veckans höjdpunkt: PRISON BREAK!
Åhhh vad jag älskar den serien. Andra säsongen har kommit ut på DVD nu för ynka 249:- på Videomix. I love, måste ha.
My darling Kalle ska köpa den och "titta ifatt" på onsdag när han kommer hem.
Han har ett par extra dagars ledighet så han kommer hem redan då och har långhelg. Så mysigt!
Vi ska åka till Agusa på lördag för att få bilen lagad och sen födelsedagsmiddag för Kalles pappa. Ska bli jättemysigt.

Nu ska jag lägga mig och läsa Lasermannen, den ska vara klar på torsdag men det hinner jag gott och väl. Pluggade så pass mycket i torsdags kväll så jag ligger bra till fast vi har tusen saker denna veckan.

Imorgon ska vi diskutera Flickan och skulden och förhoppningsvis få tillbaks förra veckans Bauman.

I brist på mina egna foton så får det blir lite idolbilder istället. Det gör inget va?

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en supermusig dag ;D