torsdag, oktober 26, 2006

Ballooned...

Sitter och pluggar till tonerna av Frida Hyvönen som jag hittade på Micke från Mullsjös dator. Dricker té och har tända ljus i hopp om att göra det lite roligare.
Har så sjukt mycket att göra tills nästa vecka så jag försöker börja redan nu.

Vi ska läsa utdrag ur Hinsehäxan och Pundare, jonkare och andra, lämna in en uppgift i Psykiatri- och behandlingsarbete, lämna in två kapitel ur Bauman - att tänka sociologiskt, läsa Flickan och skulden, läsa Lasermannen (399 sidor med sån där yttepyttefucking text), läsa två kapitel ur Ungdomspsykologi och göra instuderingsfrågor, seminarie i juridik där en massa uppgifter ska vara gjorda och till sist prov i psykologi.
Inte så mycket va? Det gör man ju på en handvändning.

Suck.

Till råga på allt så är min mage konstig. Den är svullen och jävlig direkt jag ätit något, jag ser fan gravid ut. Jag fattar inte hur det kan kännas som om jag bara går upp i vikt och ökar i omfång när jag tränar och äter bättre än många. Någon får väldigt gärna komma med förslag hur i helvete det kan vara på det här viset.
Det känns ju inte så kul att alltid känna sig uppblåst och enorm.



Nej nu ska jag ta mig i kragen och avsluta uppgiften om våld...

13 kommentarer:

Anonym sa...

LASERMANNEN är asbraaa!

Anonym sa...

Tja vad ska jag säga, du kanske inte bara ser gravid ut ;)

Pundare, jonkare... är skitbra har den som sängslitteratur innan jag ska sova just nu, men jag är kanske lite skadad av mina studier :)

Anonym sa...

Verkar vara en massa intressant läsning men om den ska läsas på "måste" liksom är det alltid svårare att ta sig genom det

Mayumi sa...

Kämpa på!! You can do it!! :)

Linnéa sa...

majja: den är sjukt bra, men det är trist att tvångsläsa bra böcker.

Evelina: don't even........

raur: det är superintressant och bra men det är ju som du säger, ska det tvångsläsas så blir det inte lika kul.

mayumi: oh yes, I can!

Anonym sa...

vill inte skrämmas, men allvarligt, kolla upp dina sköldkörtelvärden!!!!

Mayumi sa...

Oj, jag har inte ens hunnit börja fundera på julen än men visst vore d najs att åka upp till Kättbo igen :) Oki, jag ska ta ett snack med Jocke.....o leta kattvakt.... :) När åker du upp?

Linnéa sa...

moni: hjälp, vad innebär det???

mayumi: jag åker upp den 22 tror jag det blev. köpte biljett igår.. ni måste komma upp, vore jätteroligt!

Anonym sa...

kolla upp det bara, det skulle kunna vara en anledning till att du går upp fast du äter nyttigt + sportar. måste ju inte vara det, men kolla upp det ändå för säkerhets skull!

MiaMaria sa...

Stress!! Det e därför då inte går ner trotts nyttig mat och motion. Man blir juh stressad bara man läser om allt du ska hinna med. Stresshormoner e det som gör att vi oftast går upp i vikt för att det gör att man smalar på sig fett, främst runt duken. *anna skipper*

Behöver du hjälp kan jag en del om sociologi och psykologi.. och pundare =)

M sa...

Hittade på min dator? glurp, nu blir man ju lite nervös.

Linnéa sa...

mikkla: ja du, det skulle jag oxå vara om jag var du..;)

Anonym sa...

Jag är sköldkörtelopererad och medicinerar för resten av livet! Du kan fråga mig om allt ;)