måndag, oktober 23, 2006

I spy with my little eye.....

Min dator har blivit sjuk.
Den drabbades igår av ett elakt virus och jag har suttit nästan hela dagen med att försöka reparera skadan.
Tyvärr är det ett par trojaner som envist håller sig kvar så jag ska försöka lämna bort min stackars bebis till min snälla farbror (vars son jag fick viruset från) som ska fixa den.

Han fick bort de satans inkräktarna efter många om och men och har ett par grejer som jag inte har för att kunna genomföra det.

Micke från Mullsjö har varit en ängel och lånat ut sin laptop till mig så jag kan göra mina skolarbeten iallafall, annars hade det varit riktig kris.

Så om ni får ett MSN-meddelande där det står "is that you on that photo" så öppna inte för allt i världen!
Jag gjorde det eftersom min 12-åriga kusin ibland skickar liknande grejer som varit "på riktigt", och det ångrar jag bittert nu.
Tyvärr kan jag ju inte skylla på honom eftersom han inte kunde rå för eller styra över det och så får jag hoppas att ingen som fått det av mig öppnat.


Nu ska jag sörja.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas din dator blir frisk snart igen! :D

Mirja sa...

usch vad jobbigt med virus, man blir så handikappad utan sin dator! galet!

Anonym sa...

installera nod32. det tar fan allt.
//bena

Anonym sa...

Du kan sörja min dator också. Fan.