onsdag, oktober 25, 2006

Pattar, tuttar, bröst, titties, boppar.....


Idag har mina bröst fått experthjälp.
Och jag köpte två nya bh'ar, vilket resulterade i 1098:- mindre på kontot.
Lite dyrare än mina vanliga 2-för-199-kr-på-Lindex-bh'ar.
Men smakar det så kostar det, och jävla vilken shysst hylla jag fick!
Och jag som alltid hävdat att jag har C- eller absolut högst D-kupa hade 80E!!!
Herregud liksom, det är ju skitstort, har jag så stora tuttar?
Det vill jag inte, byter gärna ner mig ett par storlekar. Tillsammans med en matchande kropp.
Vart ska man annonsera? Blocket? Tradera?

Stora tits eller inte, experten sa att jag hade väldigt fasta bröst och jag är skitnöjd med mina nya inköp som kommer att få alla kläder att sitta 100 gånger bättre!

OBS!!!Det är inte jag på bilden! OBS!!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

fan vad du ljuger! Tror du inte jag känner igen dig? ;)

Linnéa sa...

evelina: ssscccchhhhhhhhh!!!!!

Anonym sa...

Skumt att en BH kan vara så dyr egentligen men som du säger, de som är dyrare har ju egentligen också bättre passform :)

Linnéa sa...

raur: de har inte bara bättre passform, de stöder ryggen på ett helt annat sätt och sitter verkligen perfekt, vilet inte många billigare gör. plus att man får hjälp att hitta sin storlek. de flesta har fel storlek på sin bh, konstigt nog..:)

Mirja sa...

samma sak med mig när jag gick in o köpte en sån dyrare bh för några år sen, så sa dom att jag hade större storlek än jag själv alltid trott. skumt att många verkar nedvärdera sin storlek så... hmm. tänk dom som i hela sina liv går i fel storlek..

Anonym sa...

Shit Linneá.... Vad har inte jag då!!!!? My good!

Anonym sa...

Hihi som om du behövde förtydliga bröstbilden :D Och det med vykortet trodde jag var nån reklam! Typ i stil med de där wanted-afischerna. Men det e ju bra att dina vänner e så roliga ;)

Anonym sa...

Najs bild! ^^

Anonym sa...

Några exempel på bra affärer var de säljer snygga/bra bh:n? :)

Anonym sa...

om man handlar på ex change brukar man få gå upp i storlek då dom är mindre.