onsdag, oktober 11, 2006

Utmaning från Dessi:

Personfakta:

Namn: Linnéa
Kön: Kvinns
Ålder: 26
Längd: 167,5 cm
Smeknamn: Linnéa-the great, Linnet, Lilla Fröken.
Hårfärg: Massa olika
Ögonfärg: Blågrå


Har du någonsin:

Ätit sushi: Nej det är nog inte min grej.
Stått på scen: Ja
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja, bastard...
Klättrat på berg: Ja när jag var liten.
Sett vita huset: Nej


Antingen eller:

Kallt eller varmt: VARMT! Finns inget jag hatar mer än att frysa..
Spets eller satin: Satin kanske..
Svart eller rött: Svart funkar för det mesta.
Regn eller snö: Snö, eller regn, eller snö. Beror ju på..
Rosor eller tusensköna: Båda? Ingen? Tulpaner?
Vår eller höst: Olika, båda är härliga på sitt sätt.
Matte eller engelska: Engelska!


Motsatta könet:

Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Jag gillar min kille.
Vet den om det: Ja det hoppas jag han förstått vid det här laget.
Vad tittar du på hos en man: Jag tittar bara efter pojkar..;) Håret, helheten.


Inom de 48 timmarna:

Kramat någon: Nej :(
Kommit sams med dina föräldrar: Kommit sams? Dummaste uttrycket jag hört. Minns inte riktigt när jag pratade med mina föräldrar sist.
Bråkat med en kompis: Nej


Gillar du att:

Ge kramar: JA!
Ge massage: Nja..
Gå promenader i regnet: Ja, om jag promenerar för promenerandets skull och inte ska någonstans.


Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: Vari Kättbo större delen, sen var jag på Tivoli i Köpenhamn och i Rigeleje.
Svär du för mycket: Jag uttrycker mig gärna med svärord ja.
När duschade du senast: Igår kväll.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta strumpBYXOR.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen
Vad är bredvid dig just nu: Två ormar och en råtta.
Saker på skrivbordet? Paris-parfymer, vattenglas, räkningar, foton m.m.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Hörnbord i trä.
Vad var det sista du åt: En clementin för alltför länge sen.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Michael Scofield.
Har du en lavalampa: Jag har haft två, en röd och en gul.
Hur är vädret just nu: Tråkigt.
Vad gjorde du igår kväll: Pluggade, vek tvätt och såg Desperate Housewifes.
Vem pratade du sist med på telefon: Evelina igår kväll.
Vad gör dig glad: Kalle, djur, när det går bra i skolan, vänner, musik, bra tv-program, mat, godis osv osv.
Vart skulle du vilja du åka: Berlin, London, USA, Thailand, Nya Zeeland, Costa Rica, Rio, Mexico.
Vill du ha barn: Ja
Vad ska dom heta: Typ Lily, Ellie..


Och givetvis utmanar jag: Lisa, Evelina, Johan, Mikael, majja, Mimmi, Lina, Sussie, Moni, AnSo och Mirja!

4 kommentarer:

Mirja sa...

tack för utmaningen, svaren finns nu på min blogg! =)

Anonym sa...

antas i morgon när jag har tråkigt :) (vilket jag förutsätter att jag kommer ha med tanke på uppsatsjäveln.)

Anonym sa...

fick visst tråkigt redan nu :)

Anonym sa...

Jag vet att jag typ sket i din utmaning sist, men jag avskyr verkligen såna här listor... :)