tisdag, oktober 10, 2006

Idolbilder

Lägger in lite idolbilder på allas vår favoritsnygging till ära av gårdagen.



Om Wentworth Miller var Sidan 3-kille skulle jag lätt köpa Frida! ;)

--------------------------------------------------
Jag har så ont i ryggen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kan knappt böja mig.
Har nog pluggat för mycket.
Det var juridik som stod på schemat när jag kom hem och jag har tragglat mig igenom de ogiltiga avtalen så gott jag kunde. Det är fan svårt.
Måste läsa en artikel plus lite, eller helst mycket, av Chockvågor ikväll också. Blir efter Desperate Housewifes och Joey eftersom jag måste ha min dagliga dos tv-serier.
Längtar efter min egen sidan 3-kille, han är så söt och go. En bad boy och hemmafru i ett liksom. ;)

4 kommentarer:

Johan sa...

Kalle é väl för söt!

Anonym sa...

Låter hårt med all din skola, men iallafall är det nåt som du känner är värt att jobba hårt för och det är ju verkligen kanon :)

Mayumi sa...

Trot eller ej men Jocke rullade och stekte köttbullar åt oss i fredags :) En riktig mjukis kille!!
Är skolan tuff? mkt arbete?
Så länge du tycker det är kul o inspirerande så är det bra!!
*kram*

Linnéa sa...

Raur och mayumi: det är väldigt mycket just nu och jag känner mig så trött. det är jättekul men finns ingen tid för paus känns et som!