måndag, oktober 09, 2006

Tidernas kanske bästa serie?

Jag dör.









Jag har aldrig någonsin varit så nervös som jag varit under de två timmarna Prison Break någon gång i hela mitt liv. Kanske en liten överdrift men HERRGUD så spännande!
Jag mådde nästan lite dåligt och kände det var jobbigt att titta på.
Jag lever mig in i serien sjukt mycket och någon måste nästan komma och nypa mig för att jag ska förstå att det är på tv och inte verklighet.
Jag älskar serier där man riktigt känner det som karaktärerna känner, paniken, rädslan, adrenalinet.




Precis så kände jag inför Tusenbröder första gången jag såg det. Riktigt välgjort and I love it!
Skönt att få fly från verkligheten ibland.




Och jag var säker på att det var säsongsavslutning och att man skulle få vänta sjukt länge för att få se fortsättningen, men så fortsätter det ju nästa vecka fast på ny tid.
Elakt att man skulle bli så lurad, fast skönt att få se hur det går redan om en vecka.



Men jag förstår inte hur de ska klara sig nu? Jag har en teori men tänker inte skriva något om handlingen här. Någon stackare kanske inte har sett det och ska se repris eller något.

Haha fan vad sjukt besatt jag är. Kom och hjälp mig!!!


-------------------------------------------------

Och förövrigt är det kul att jag ska praktisera här:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,903919,00.html



5 kommentarer:

Anonym sa...

Prisonbreak ÄR bäst ;D

Linnéa sa...

raur: så SJUKT bäst! jag blir helt tagen från verkligheten..;)

Mayumi sa...

Ja, du , känns ju verkligen tryggt att veta att du ska jobba där....hrm....not... :)
Nåja, det går säkert bra. Tidnignar blåser ju alltid upp allting till det värsta eller hur?

Anonym sa...

de var precis lika för mej, jag hade riktigt riktigt hög puls igår, fällde några tårar gjorde jag också :)

Linnéa sa...

mayumi: ja det brukar ju vara så, och som praktikant så hamnar man inte i sånna situationer tror jag..

jonna: ja det var riktigt nervkittlande, herregud hur ska det gå????